čtvrtek 28. července 2016

Vítejte na Oslí stezce!

      

Tvoření všeho druhu mě baví odjakživa, ať už je to práce s barvami, výroba různých dekorací nebo jen experimentování v kuchyni. Možná je to taková kompenzace k běžným domácím pracím, které prostě nejsou vidět a nikdo je moc neocení (ženy jistě znají).

Ráda zkouším nové techniky i možnosti toho, co ještě by se dalo rukama vyrobit. Je to trochu závislost a je pro mě nebezpečné vstupovat do obchodů, jako je například papírnictví, výtvarné potřeby nebo galanterie. Většinou mě totiž pokaždé něco zaujme, neodolám a domů odcházím s plnou taškou látek, barevných papírů nebo nových barviček, i když ještě ani nevím, co s nimi provedu.

Tyto stránky jsem vytvořila (a zase jsme u té „kreativity“) ze dvou důvodů. Protože se spoustu věcí učím a často ne každý výrobek je povedený, ráda si nechám poradit od čtenářek, co udělat lépe nebo jinak. Budu ráda i za kritické připomínky, vždyť chybami se člověk učí. Účelem je ale i inspirovat ostatní, třeba se někomu bude nějaký můj nápad líbit a rozhodne se podle vyrobit si podobný.



Žádné komentáře:

Okomentovat